första advent i Roma.

Vilken fin helg med familj och vänner på besök. Och det har varit så soligt och varmt (18 grader). Inte sommarvarmt, men höstvarmt. Och i Sverige var det storm igår och min familj och mina vänner skulle flyga hem med Ryanair. Snacka om att vi var oroliga. Efter att ha försökt landa på Landvetter i stormen, vilket inte gick, fick de flyga till Skavsta och ta buss därifrån.

Rom är annars väldigt fint just nu. Fina färger överallt. I helgen var vi uppe i Sankt Angelo och hade utsikt över hela Rom. Det var så vackert. Vi har också gått omrking i Villa Borghese och upptäckte mörka gånger i Priscillakatakomberna. Jag älskar Rom!

Vi åker hem om en vecka. Känns sjukt konstigt..

Här kommer mina sista bilder från Florens:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0